رویای میهن

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت رویای میهن


سپاهان درب
کو بهار و مصدق و مدرس؟
"خاکی‌صدیق" گزینه نهایی وزارت علوم
مرگ مهاجر ایرانی در بازداشتگاه «مانوس»

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: روز قدس بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است.

مشکلات تالاب انزلی در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز طی نشستی کارشناسی در دفتر معاونت محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار گیلان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: همه باید تلاش کنیم تا نرخ بیکاری گیلان تک رقمی شود.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در دیدار با نماینده رودبار گفت: ورزش به عنوان عامل پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی و بهداشتی جلوگیری می کند و در اعتبارات شهرستانی باید توجه بیشتری به آن شود.

ایرنا نوشت: رئیس دادگستری زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: حکم نهایی پرونده اسیدپاشی مردادماه سال گذشته زابل که منجر به قتل یک نفر شد از سوی دیوان عالی کشور صادر و 2 متهم اصلی یکی به اعدام و دیگری به حبس طولانی مدت محکوم شد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.

رییس سازمان صدا و سیما در مراسم تجلیل برترین‌های مراکز استان‌ها در جشنواره‌های بین‌المللی و انتخابات، تلاش‌ها برای کاستن از اعتبار این سازمان را بی‌نتیجه خواند.

ایسنا نوشت:ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی از حمایت آحاد ملت، دولت،‌ دستگاه ها، شخصیت ها و جناح های سیاسی از حرکت قدرتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه تشکرد کرد.

ایرنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مبارزه علیه تجزیه طلبی در عراق بسیار مهم است، گفت: تجزیه عراق خواسته رژیم صهیونیستی است.

ایلنا نوشت: نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی متصاعد شدن "گاز ازت" را علت بوی نامطبوع در این شهرستان عنوان کرد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/